Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Σκέψεις εκτός ελέγχου...

Γιατί πρέπει να κάθομαι να ασχολούμαι τόσο πολύ
Γιατί να σκάω κάθε φορά; Μα.. δεν έχει καν νόημα!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΙΡΙΣ.
Και δεν το εννοώ με την έννοια ότι δεν αλλάζει τίποτα ότι και να κάνεις, απλά ότι είναι άκυρο!
Σιγά! Δεν μπορώ να με καταλάβω. Δεν μπορώ. Δεν μπορώ να τον καταλάβω και φροντίζει καλά γι' αυτό. Φροντίζει να μου αφήνει αναπάντητες ερωτήσεις. Και όχι για να με ενοχλήσει, απλά επειδή έιναι τόσο στον κόσμο του που δεν τον ενδιαφέρει. Και το καταλαβαίνω γιατί και εγώ κάνω έτσι με πολλά άτομα. Δεν δίνω την κατάλληλη σημασία, τους φαίνομαι μυστήρια απλά επειδή είμαι στον κόσμο μου και επειδή, κακά τα ψέματα, δε με αφορούν ιδιαίτερα τα συγκεκριμένα άτομα. Στην πραγματικότητα μου είναι τόσο αδιάφορα που είτε φύγουν από τη ζωή μου είτε μείνουν θα είναι το ίδιο. Καμία διαφορά. Απλά πές στη δεύτερη περίπτωση είναι σαν να έχω μια μέλισσα να στριφογυρίζει το κεφάλι μου. Ακούω το "ζζζ" αλλά δεν ασχολούμαι παραπάνω. Ούτε θα τη διώξω με το χέρι μου ούτε θα της βάλω μέλι σε κάποιο τασάκι για να μείνει τριγύρω... Είναι δικιά της απόφαση και δε θα με απασχολήσει όποια και να 'ναι... Έτσι φέρεται και αυτός. Και έτσι νομίζω ότι νιώθει.

Το "έχω πολλά προβλήματα", "είμαι απασχολημένος", "δεν έχω χρόνο" κλπ δεν εφαρμόζει σε άτομα που θέλεις να ξέρουν ότι τα χρειάζεσαι. Δε θα πεις στην κολλητή σου "δεν μπορώ να σου μιλήσω δεν έχω χρόνο", ειδικά όταν αυτή σου πει ότι σε χρειάζεται σε κάτι.
Η "αγάπη", η "εμπιστοσύνη" και όλες αυτές οι αξίες χτίζονται και από τις δύο πλευρές σε μια (ειλικρινή) σχέση. Δε γίνεται να πεις στον άλλο "Χτίσε εσύ και έρχομαι μετά" Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν πρόκειται ποτέ να πας.
Όπως και να 'χει το θέμα καλύτερα να είσαι ειλικρινής παρά να έχεις κάποιον στην κατηγορία "Όταν έχω όρεξη". Γιατί όσο έχεις εσύ όρεξη μπορεί να κάνεις τον άλλο να πετάει στα σύννεφα και όσο περνάς τις μαύρες σου να τον κάνεις να θέλει να σε διαγράψει. ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΣΝ! Από τη ζωή του!
Και ξέρετε ποιο είναι το χειρότερο; Πως μπορείς να φύγεις από κάπου που η απουσία σου δε θα γίνει αισθητή; Πως μπορείς, από τη στιγμή που για σένα η παρουσία του είναι "η μοναξιά σου και όλοι σου οι φίλοι" ;

2 σχόλια:

Ο επιζήσας... είπε...

Κάποιες φορές είναι και οι συνθήκες που δεν επιτρέπουν να έχεις τους ανθρώπους που θες δίπλα σου τη στιγμή που τους χρειάζεσαι..... Αλλά και να μην υπάρχει κάτι συγκεκριμένο, να είσαι μαζί τους...Γιατί είναι οι φίλοι σου και τους αγαπάς......

Ξέρεις πόσες φορές με έχουν παιδέψει παρόμοια ερωτήματα...
Να αναρωτιέμαι, τι ρόλο παίζω στη ζωή κάποιων ανθρώπων, που για μένα είναι ότι πιο πολύτιμο έχω....
Είμαι άραγε στην κατηγορία "Όταν έχω όρεξη" ή πραγματικά σημαίνω κάτι γι αυτούς...... Είναι αλήθεια όσα μου λένε, ότι με θεωρούν πραγματικό φίλο και με αγαπάνε, ή είναι απλά λόγια της στιγμής; Και μετά τον ξεχνάμε.....
Αλλά όπως είπα στην αρχή, είναι μια περίοδος πολύ μπερδεμένη.... Ευτυχώς τελειώνει....

Ανώνυμος είπε...

Απ'ότι έχω καταλάβει υπάρχει κάποιος άντρας, δεν ξέρω αν είχατε/έχετε σχέση ή όχι, αλλά εσύ τον θέλεις...αυτός όμως δε δείχνει τα αισθήματά του, δεν ξεκαθαρίζει τα θέλω του!
Μου είναι πολύ εύκολο να σου πω "άστον! πάψε να ασχολείσαι μαζί του", αλλά αυτό θα ήταν εύκολο μόνο για μένα. Απλώς, μάλλον έχεις καταλάβει ότι είναι μια χαμένh υπόθεση όλο αυτό, και όταν νιώσεις ότι έκλεισε ο κύκλος θα προχωρήσεις.

Είναι κρίμα όμως να αναλώνεσαι σε ιστορίες που βλέπεις ότι δε βγάζουν πουθενά, γιατί οι άνθρωποι δεν αλλάζουν,και όταν κάποιος σε θέλει θα κάνει τα πάντα για να σε βλέπει έστω για 5 λεπτά τη μέρα.
Εσύ δεν μπορείς να φύγεις από εκεί γιατί είσαι σίγουρη ότι κανείς δε θα σε ψάξει, εσύ δεν μπορείς να φύγεις από εκεί γιατί αυτός είναι το απόλυτο πάντα και το απόλυτο τίποτα για σένα...μήπως όμως πρέπει να αρχίσεις να αναρωτιέσαι που είναι αυτός για τον οποίο η απουσία σου θα είναι μαρτύριο και δε θα μπορεί να ζήσει χωρίς εσένα;
Όλα μια ιδέα είναι...ένα βήμα τη φορά κ όλα θα αλλάξουν... :)