Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Εσύ

Το ήξερες ότι θα γράψω για εσένα, έτσι δεν είναι;
Ίσως το ήλπιζες, είχες ανάγκη την επιβεβαίωση.
Ίσως πάλι να ήθελες έναν ακόμα λόγο να με αγνοήσεις

Δε γράφω με θυμό, ούτε με κακία
Γράφω με απογοήτευση
Καθαρή, ατόφια απογοήτευση.
Έχει καθήσει στο στήθος μου και κάνει αυτή διακοπές αντί για εμένα.
Μερικές φορές φεύγει και νιώθω ανάλαφρη.
Και όταν γυρίζει προσπαθώ να τη διώξω.
Αλλά τελικά την κρατάω γιατί μου χαρίζει μερικές εικόνες δικές σου.

Έχω ακόμα όμως το φυλαχτό της αλλαγής στα χέρια μου
Θα το φορέσω μόλις τελειώσει αυτό το κείμενο.
Και τότε θα χαθείς μαζί με όλους αυτούς που με απογοήτευσαν.
Με όλους αυτούς για τους οποίους η παρέα μου ήταν περιττή.
Τι να γίνει, δεν ταιριάζουμε με όλους, σωστά;

Δε νιώθω το ίδιο με τότε.
Τότε που σου ΤΟ είχα πει.
Τότε που σε άφησα να μπεις στις πιο κρυφές σκέψεις μου
Που εξέθεσα ολοκληρωτικά τον εαυτό μου στα μάτια σου.
Που τα μυστικά μου ήταν πλέον γνώσεις σου.
Όχι. Τότε ζούσα σε ένα παραμύθι.
Και τώρα αυτό το παραμύθι τελείωσε, και μάντεψε.
Έχει χαρούμενο τέλος και κάποτε θα το αναγνωρίσω.

Ίσως βιάζομαι, το ξέρω.
Αλλά έχω κάνει άπειρη υπομονή.
Και δεν έχω κανένα λόγο να ανέχομαι τις ακεφιές σου
Ούτε να καταλάβω τους λόγους για τους οποίους με κάνεις στην άκρη
Ούτε εσύ έχεις λόγο να ανέχεσαι τη γκρίνια μου.
Οπότε είμαστε πάτσι, σωστά;

Κατάντησε βαρετό.
Δε σε θέλω πλέον και με λυπάμαι.
Πριν κλείσω θέλω να σου πω κάποια λόγια που θέλω να τα κρατήσεις σα φυλαχτό στις χούφτες σου:

Ποτέ μην κάνεις τον άλλο να αμφιβάλλει για τα αισθήματά σου, όσες φουρτούνες και αν περνάς, όσο απαισιόδοξος κι αν νιώθεις. Ο άνθρωπος ξέρεις Δ. χρειάζεται επιβεβαίωση. Και όσο και αν σε εμπιστεύεται και καταλαβαίνει όσα περνάς, εάν νοιάζεται, αμφιβάλλει και φοβάται. Και εκεί έρχεσαι εσύ να τον καθησυχάσεις. Ποτέ μην πουλήσεις την καρδιά σου φθηνά. Αξίζεις πολλά, απλά όχι για 'μένα. Κράτα τα μάτια σου στεγνά και βρέξε τα μόνο με αγάπη. Και όταν μερικές φορές νιώθεις μόνος, χάρισε μια μεγάλη αγκαλιά σε αυτους που αγαπάς. Θα μάθεις τότε πως μόνος είναι μόνο αυτός που δεν υπολογίζει τα συναισθήματα και τις σχέσεις.

Να περνάς τέλεια.


Δεν υπάρχουν σχόλια: