Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Ποια είμαι σύμφωνα με τα QUIZ

Σύμφωνα με τα τεστς(ναι βαριέμαι να πατήσω το σιφτ!) που κυκλοφορούν σε κάποιον ιστότοπο (από όπου τα αντιγράφουν τα 15χρονα και τα βάζουν στο φατσοβιβλίο) είμαι όλα τα παρακάτω πράγματα (κοίτα να δεις και δεν μου το είχα!):

Είμαι αρκετά ελκυστική αλλά όχι προς όλες τις κατηγορίες αντρών. Ελκυστική, λέει, με θεωρούν άντρες χαμηλών τόνων. Προσέχω την εμφάνιση μου χωρίς όμως να αφοσιώνομαι και μάλλον είμαι ατίθαση και λίγο αγοροκόριτσο. Η αυτοπεποίθηση μου και η διάθεση μου δε βασίζονται αποκλειστικά στην εξωτερική μου εμφάνιση (ΔΕ ΘΕΛΩ ΣΧΟΛΙΑ ΑΓΑΠΗ!). Έχω βρει την ισορροπία μεταξύ σώματος και πνεύματος (εγώ και οι πολεμιστές στην Ασία!) και δε θα έφτανα ποτέ στα άκρα για την εμφάνιση μου (οι σαλάτες που τρώω κάθε βράδυ το ξέρουν!).

Νιώθω αρκετά άνετα με το σώμα μου (ναι γι'αυτό δε θα με δει παραλία για παραλία φέτος), ξέρω πως δεν είμαι τέλεια αλλά σε γενικές γραμμές δεν τρέφω ανασφάλειες (να ξαναπώ αυτό με την παραλία; όχι; επαναλαμβάνομαι ε; οκ...)

Δεν λέω σχεδόν ποτέ την αλήθεια γιατί σύμφωνα με το γοητευτικό αυτό τεστ θέλω να είμαι συνεχώς αρεστή (απ'όσο ξέρω λέω την αλήθεια, ε Αγάπη;) ενώ είμαι υπερβολική στον σεβασμό που ζητάω από τους γύρω μου. Να προσέχω γιατί στην προσπάθεια μου να κρατήσω ψηλά το επίπεδο του αυτοσεβασμού μου, προσβάλλω τα άτομα που με περιβάλλουν και γίνομαι απόλυτη...

Οι άλλοι για μένα πιστεύουν ότι είμαι πρακτική και προσεκτική, έξυπνη και προικισμένη αλλά γεμάτη μετριοφροσύνη και σεβασμό (κάτσε ρε φίλε, πριν λίγο δε με έλεγες εγωίστρια;). Δεν κάνω εύκολα φίλους λέει (αυτό είναι ίσως το μόνο στο οποίο έπεσε μέσα 100%), είμαι αφοσιωμένη σε όσους έχω και περιμένω το ίδιο και από αυτούς. Λέει ακόμα ότι είναι πολύ δύσκολο να εμπιστευτώ κάποιον γι'αυτό και όταν εμπιστεύομαι κάποιον, τότε αυτή η εμπιστοσύνη κλονίζεται πολύ δύσκολα.

Είμαι περισσότερο κοινωνική σχολιάστρια, παρά κουτσομπόλα (άκουσον, άκουσον!) γιατί μου αρέσει περισσότερο να ακούω παρά να μεταφέρω κουτσομπολιά. Έχω μέτρο ως προς το πόσο χαμηλά μπορεί να φτάσω (λίγο πριν τον πάτο, πατάω στοπ).

Δεν είμαι ιδιαίτερα πνευματικός άνθρωπος καθώς ασχολούμαι μεν με υπαρξιακά προβλήματα και διατίθεμαι να τα συζητήσω με κάποιον αλλά δεν τα ερευνώ παραπέρα.

Γνωρίζω καλά τον εαυτό μου αλλά μερικές φορές παρασύρομαι από το περιβάλλον μου καθώς δεν έχω ξεκαθαρίσει πλήρως κάποια πράγματα.

Η συναισθηματική μου νοημοσύνη είναι αρκετά ανεπτυγμένη αλλά έχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Πρέπει να ελέγχω τις ακραίες συναισθηματικές καταστάσεις στις οποίες βρίσκομαι ορισμένες φορές (συγνώμη μαμά για το τηγάνι!) και 8α πρεπει να προσπαθώ περισσότερο να καταλαβαίνω τι νιώθουν οι άλλοι για να καταφέρω να διατηρώ αρμονικές σχέσεις μαζί τους.

Στο τεστ που υποτίθεται ότι θα μάθαινα αν είμαι εξωστρεφής ή εσωστρεφής (όχι ότι δεν το ξέρω, αλλά τσατ να γίνεται!) μου έβγαλε ως αποτέλεσμα ένα κείμενο σε πάπυρο που ανέλυε στα αρχαία ελληνικά την ετυμολογία του εξωστρεφής.. όχι, εντάξει δεν έκανε αυτό, αλλά όντως ανέλυε τις δύο αυτές έννοιες χωρίς να μου λέει σε ποια κατηγορία ανήκω.

Φτάνοντας προς το τέλος(λέμε τώρα), μου είπαν (τα τεστ) ότι ξέρω πολύ καλά πως να χειριστώ ένα ραντεβού στα τυφλά (ναι ναι.. ναι... ουδέν σχόλιον) και ευτυχώς (!) για μένα, δεν έχω υπερβολικές απαιτήσεις (ο Βασίλης ποτέ δεν απάντησε στο αν θέλει ροζ ή μπλε κάλυμμα τουαλέτας.. δεν ξέρω γιατί). Δεν γίνομαι κουραστική (ο Κώστας άραγε με έχει ακόμα μπλοκ;) ή πιεστική στο άλλο άτομο (να θυμηθώ μόλις τελειώσω το κείμενο να στείλω για 54η φορά στον Νίκο). Με συμβουλεύει να συνεχίσω την προσπάθεια γιατί έχω όλες τις καλές προδιαγραφές για να πετύχω το ιδανικό ταίρι (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ... συγνώμη παραφέρθηκα αλλά.... ΧΑΧΑΧΑΧαχαχαχαχαχαααααααα....)
Α! Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι είμαι πανέτοιμη ΚΑΙ για e-γνωριμίες (για κανονικές γνωριμίες ούτε λόγος!). Είμαι λέει διατεθειμένη να συμπληρώσω το προφίλ μας.. εε.. μου..μπερδεύτηκα, και να συμμετέχω στα 'κοινά' του site (στα κοινά του σάιτ; ΧΑΧΑΧΑΧΑ.. όταν λέμε κοινά; Όπως καθάρισμα των wall, γυάλισμα των likes και καφέ για τους friends;). Όσον αφορά ένα κανονικό ραντεβού λέει ότι έχω υπερβολικές απαιτήσεις (τώρα αυτό πως γίνεται, μην ρωτάτε!) και υπερβολικές αντιδράσεις (ακόμα θα τρέχει ο άλλος...). Πρέπει να ηρεμήσω και να παίρνω τα πρώτα ραντεβού πιο ψύχραιμα (εξάλλου οι χυλόπιτες μια εμπειρία είναι!).

Και τώρα κάτι πραγματικά ενδιαφέρον.
Έχω υπερβολικά πονηρό μυαλό, τόσο πολύ που υπάρχει ο κίνδυνος να με περάσει κάποιος για σεξομανή. Πρέπει να μαζευτώ λιγάκι(λέει)! Δεν μπορούν όλα τα πράγματα σε αυτόν τον κόσμο να περιστρέφονται γύρω από το σεξ (λέει!) και τις σεξουαλικές μου φαντασιώσεις (πάντως όταν έκανα το τεστ για το ποιος χαρακτήρας του Sex and the City είμαι μου έβγαλε τη Μιράντα, όχι τη Σαμάνθα!) Ένα παρόμοιο τεστ έβγαλε ότι είμαι ανοιχτή και πρόθυμη για τα πάντα και ότι αν δεν είναι ακραία, εισπράττω απογοήτευση (θεε μου, είμαι μία σεξ μάνιακ!). Μήπως να βάλω καμιά ταμπελίτσα; Σα δημόσιο κίνδυνο με παρουσιάζει!
Στις σχέσεις μου είμαι αρκετά εχέμυθη και αντιμετωπίζω τον εκάστοτε ερωτικό μου σύντροφο με τη σοβαρότητα που του αναλογεί(ποια είμαι!). Ξέρω να κρατάω τις ισορροπίες καθώς δεν δίνω υπερβολική σημασία σε περιστασιακούς συντρόφους ενώ δίνομαι ολοκληρωτικά σε μια μόνιμη ερωτική σχέση (ναι γι'αυτό ακόμα θέλω να πάω Πάτρα και να δώσω μια ωραία φάπα στον... άσε ας μην εκθέσω κανέναν...). Βλέπω το σεξ σαν μια υπεύθυνη πράξη αλλά μπορώ να ζήσω την ανεμελιά του χωρίς ενδοιασμούς.

Ξέρω πως να φλερτάρω αλλά και πως να ανταποδίδω το φλερτ (εγώ όλα αυτά!) χωρίς να γίνομαι υπερβολική ή κουραστική (μα τι κελεπούρι!). Α! Ξέρω και να απορρίπτω κάποιον ευγενικά όταν δε... γουστάρω. Απορώ γιατί είμαι μόνη μου. Είμαι σίγουρη ότι όλα τα αγόρια που θα διαβάσουν αυτό το κείμενο θα καταλάβουν ότι είμαι μια υπεργαλαξιακή γκομενάρα χωρίς κόμπλεξ και προκαταλήψεις, τα κάνω όλα, είμαι ανοιχτή 24 ώρες το 24ώρο, αλλά άμα δε γουστάρω, θα το θέσω ευγενικά!

Με λίγα λόγια είμαι μια σεξουλιάρικη γκόμενα που δε δίνει ιδιαίτερη προσοχή στο περιτύλιγμα και νιώθει άνετα με την εξωτερική της εμφάνιση. Είμαι εγωίστρια, αλλά έξυπνη και προικισμένη, όχι ιδιαίτερα πνευματικό άτομο και περισσότερο κοινωνική σχολιάστρια. Είμαι έτοιμη για όλων των ειδών τα ραντεβού εκτός τα κανονικά και ξέρω να φλερτάρω και να απορρίπτω το φλερτ.

Αυτά. Έχει να πει κανείς κάτι;



Έλεγα μήπως...

6 σχόλια:

Αγάπη είπε...

OMG, πώς να τα σχολιάσω όλα αυτά;
Ολόκληρο ψυχογράφημα! Χαχαχαχα! Σε ελάχιστα έπεσε μέσα πάντως.

Unknown είπε...

Με λίγα λόγια, είσαι η γυναίκα που θέλουν όλοι οι άντρες (λέει!).
χαχαχα :P :D

Ανώνυμος είπε...

ναι ναι παντα φταινε οι αλλοι οι ψεύτικοι οι απατεώνες οι κακοι, που μας πληγωνουν,,

όλο κλάψα και παράπονο..το αιωνιο θυμα ,το ευαίσθητο πλασμα που δεν το πρόσεξαν και επαιξαν μαζι του...ελεος ....τρελη υποκρισια,,, το σιχαίνομαι αυτο,,πολύ κόμπλεξ ,,,




μικρη πρεπει να εχεις φαει τρελές χυλόπιτες και ακομα δεν τις εχεις χωνέψει,,


ναρκισσισμός - εγωισμος στο έπακρο

πρεπει να εισαι απιστευτα ξενερωτη και σπασα,,δω..και ολιγον τι φαντασμενη

αυτα τα ολιγα μου έβγαλε ολο αυτο η αναγνωση του παροντος κειμενου

Unknown είπε...

@Αγαπητό Ανώνυμο

Καταρχήν το να τα "χώνεις" ευγενικά χωρίς όνομα λέγεται δειλία.

Κατα δεύτερον το σχόλιο που άφησες είναι εντελώς άσχετο από το κείμενο, οπότε εκτός από δειλός/ή είσαι προφανώς και άκυρος/η.

Ναι έχω φάει τρελές χυλόπιτες, νιώθεις ικανοποίηση για άτομα που τρώνε χυλόπιτες; Φαντάζομαι εσύ είσαι πανέμορφος/η και όλες οι γκόμενες/γκόμενοι πέφτουν στα πόδια σου. Συγχαρητήρια, πρέπει να βρήκες το νόημα της ζωής!

Το αν είμαι ξενέρωτη και σπάσα (5 χρόνών είσαι;) θα το καταλάβαινες αν ο εγωκεντρισμός σου δεν πλησίαζε το άπειρο.

Ναρκισσισμος-εγωισμός; Από το κείμενο; Που δεν είναι καν κάτι που λέω εγώ... Μήπως να ξαναπάς πρώτη δημοτικού; Λέω εγώ τώρα...

Τέλος, "το αιώνιο θύμα" "το ευαίσθητο πλάσμα" και λοιπά (αν και ακόμα δεν έχω καταλάβει που τα είδες αυτά στο παραπάνω κείμενο) δε 8α πω ότι είναι λάθος, το μόνο που θα πω είναι ότι εγώ απλά εκφράζω τις σκέψεις μου και αν είσαι τόσο ανίκανος/η να αντιμετωπίσεις συναισθηματικά φορτισμένα κείμενα, τότε αυτόκτόνα καλύτερα.

Φιλιά πολλά στις μασχάλες.

Ανώνυμος είπε...

το κείμενο αφορούσε ολη την πρώτη σελίδα..(όπως ήταν οταν έκανα το σχόλιο)

δεν έχω πρόβλημα να σου δωσω στοιχειά αν και δεν βλέπω πιο το νόημα να κανω account για να κανω ενα σχόλιο, αν ειναι τοσο σημαντικά τα στοιχειά μου στοιχειά πολύ ευχαρίστως.. δεσποινίς Keepursecrets (τετοιο επώνυμο σχολιασμό εννοείς?)

ολοι έχουμε φαει χυλόπιτες..και ειναι προφανές οτι ουδεποτε υποστηριξα οτι νιωθω ετσι για ατομα πού έχουν μια απογοήτευση πάσης φύσεως..ποσο μαλλον για το νοημα της ζωής κλπ κλπ..τα εκλαμβάνω ως αντίδραση πανικού..και στέρησης αντιλογου

τωρα το οτι οποιος δεν συμφωνήσει μαζι σου να παει να αυτοκτονήσει..είναι περιττό να το σχολιάσω ..απλα ενα ακομα προτερημα σου αποκαλύφτηκε ..του αλτρουισμού..το οποίο χρήζει ψυχανάλυσης

εν ολίγοις με επιβεβαίωσες πλήρως με τις απαντήσεις σου

Unknown είπε...

Τα στοιχεία μου τα είχα, κάτι που είμαι σίγουρη ότι πρόσεξες την πρώτη φορά που άφησες σχόλιο. Αποφάσισα να τα αλλάξω για πολύ συγκεκριμένους λόγους που δε σε αφορούν προφανώς. Στην τελική εγώ είμαι αυτη που εκτίθεται εδώ και όχι εσύ, ή οποιοσδήποτε που αφήνει σχόλιο, οπότε τα στοιχεία μου είναι τουλάχιστον περιττά. Να προσθέσω ότι αν θες να επικοινωνήσεις μαζί μου υπάρχει τρόπος ενώ με το ανώνυμο προφίλ σου δεν υπάρχει.

Όσο για τις χυλόπιτες, ξέρω εγώ όπως κι εσύ, πολύ καλα μάλιστα, ότι όταν το είπες, το είπες για να "χτυπήσεις" κάπου, φαίνεται από τον τρόπο που το εξέφρασες.

Απο 'κει και πέρα, ειλικρινά σου μιλάω, αν εσύ νομίζεις ότι είμαι σπάσα και χρειάζομαι ψυχανάλυση, μου είναι πέρα για πέρα αδιάφορο. Δε θα κάτσω να διαφωνήσω άλλο γιατί απλά βαριέμαι και δεν είμαι υποχρεωμένη να δίνω λογαριασμό σε κανέναν για το τι γράφω και τι εκφράζω.

Σε όποιον αρέσει καλώς. Σε όποιον δεν αρέσει.. συγνώμη, αλλά δε θα μπορέσω.