Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Πράγματα που θέλω να πω ορισμένες φορές...

... αλλά δεν το κάνω για λόγους ευγενείας!

1. ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ; (υπάρχουν πολλές παραλλαγές τις οποίες θα περικλείσω στην παρένθεση γιατί ουσιαστικά αποτελούν ίδια κατηγορία: "Πως κυκλοφορείς έτσι έξω;", "Καλά δεν ντράπηκες να τα φορέσεις αυτά;", "Στον καθρέπτη σε είδες πριν βγεις έξω;", "Το έχω μεγάλη απορία.. Εσύ δηλαδή τώρα τα φόρεσες αυτά, τα είδες στον καθρέπτη και είπες 'Αχ είμαι τέλεια, έτσι θα βγω έξω'; ", "Γιατί βγήκες από το σπίτι σου;", "Έλεος", "Ουστ"...)
2. ΠΑΛΙ ΕΣΥ; (θα μπορούσα να πω και "Πω ρε πούστη μου μ'έχεις πρήξει!" , "Σε παρακαλώ, εξαφανίσου από τη ζωή μου", "Δε θέλω να σε βλέπω", "Ποιο από το 'δεν ενδιαφέρομαι' δεν έχεις καταλάβει;", "Το ότι σε γράφω εδώ και τόσες μέρες τι λες να σημαίνει;", "Διαλύσου!".... Συνήθως εφαρμόζεται σε άτομα που χρησιμοποιούν γλοιώδη γλώσσα-και εμφάνιση-και νομίζουν πως είναι κάποιοι. Άλλα υποψήφια να ακούσουν τα παραπάνω είναι και άτομα τα οποία γίνονται βδέλλες ενώ δεν τους έχεις δώσει κανένα δείγμα πως τους θες για παρέα!)
3. ΑΜΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΨΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ (αλλιώς "Είσαι και πολύ μαλάκας". Απλά και όμορφα!)
4. ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΩΡΗ ΗΛΙΘΙΑ! (...καθώς και "Άμα σε πατήσω και γίνει η μάπα σου ένα με το δρόμο, θα φταίω;", "Γκαβή είσαι ρε πούστη μου;", "Φύγε από τη μέση μουλάρα", "Κοιτάμε και λίγο πριν περάσουμε, μαλάκα!" σε όλους αυτούς τους απίστευτα σπαστικούς που νομίζουν πως όοοολη η παραλία είναι για να πιάνουν το γκομενάκι αγκαλιά, για να φτιάχνουν τις ξανθιές τρέσες, για να κάνουν ηλίθια κόλπα.......)
5. ΤΙ ΚΟΙΤΑΣ ΜΩΡΗ; ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΤΙ; (...έτσι λοιπόν που σε κοιτάζει η τάδε ξανθιά/μελαχρινή, κοντή/ψηλή, χοντρή/αδύνατη και κοντεύει να πετάξει τα μάτια της έξω, επίσης ταιριάζει να γυρίσεις απότομα και να της πεις στην ψύχρα: "Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;", "Τραβάς κάνα ζόρι με τη φάτσα μου;", "Τι φάση;", "Σε ξέρω;", "ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ, γυρνάς από την άλλη!" και "Που κολλάς;")

Δεν υπάρχουν σχόλια: