Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Γράμμα μιας έφηβης (Ίριδας) στον Elijah Wood.

Ήταν μια περίοδος στη ζωή μου, όπως και αρκετών κοριτσιών φαντάζομαι, που είχα φάει ένα τεράστιο κόλλημα με ένα αγόρι το οποίο, στην παρούσα φάση, ούτε θα κοιτούσα δεύτερη φορά. Εντάξει, ίσως έτρωγα κάποιο μικρό σκάλωμα με τα μάτια του, αλλά μέχρι εκεί.
Όταν όμως είσαι 12 και 13 έχεις άλλα γούστα και άλλη αντίληψη για τους 'άντρες'. Ο εφηβικός μου έρωτας λοιπόν ακούει στο όνομα Elijah Wood. Για όσους δεν τον ξέρουν (ΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ; ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΞΕΡΕΤΕ!) είναι αυτό το παιδάκι που έκανε τον Frodo στον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΤΙ; Α! Γιατί νόμιζα ότι κάποιος κορόιδεψε!
Όταν όμως λέω κόλλημα, μιλάω για Κ-Ο-Λ-Λ-Η-Μ-Α! Αφού να σκεφτείτε, μια φορά είχα βγει για 'καφέ' με την καθηγήτρια που μου έκανε Αγγλικά. Αυτή που λέτε, έμενε Νέα Υόρκη εκείνη την περίοδο και το καλοκαίρι επέστρεφε Χανιά (όπου και έμενα τότε). Εκείνη την ωραία μέρα λοιπόν μου διηγήθηκε πως είδε τον Elijah Wood στη Νέα Υόρκη. Περιττό να πω πως τη φανταζόμουν σε ένα μεγάλο καζάνι να σιγοβράζει... ΑΥΤΗ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΤΗΣ!
Βέβαια μετά από λίγο καιρό (3 χρόνια) ξεπέρασα αυτό το αθώο νεανικό κόλλημα και καταπιάστηκα με θνητούς.
Μέχρι τότε όμως, τι αφίσες που ξεχύλιζαν στους τοίχους, τι λύσσα να δω όλες τις ταινίες του, τι γράμματα... Δύο γράμματα του έστειλα νομίζω.
Πριν από μερικές ώρες μου ήρθε η φαεινή ιδέα να ξεθάψω το κουτί με τα γράμματά μου (που ακόμα στέλνω ή μου έχουν στείλει) και στα χέρια μου έπεσε το γράμμα που ήθελα να στείλω (ή έστειλα και αυτό ήταν το πρόχειρο) στον μικρό (στο μάτι) Elijah Wood, το οποίο πεθαίνω να το μοιραστώ μαζί σας γιατί πραγματικά είναι ξεκαρδιστικό!

Και πάει κάπως έτσι (είναι στα ελληνικά, εννοείται πως είχα σκοπό να το μεταφράσω.. ή έτσι νομίζω):

Dear Elijah,

Γεια. Η Ίρις είμαι πάλι! (λες και μετράει τα γράμματα που του έστειλα ας πούμε...) Με θυμάσαι; (έχω και απαιτήσεις!). Μπα!
Τέλος πάντων (εντάξει, τον συγχώρεσα). Πως παν τα κέφια; (σε ποιον μιλάς ρε;) Σου γράφω για να σου δείξω πόσο μεγάλη θαυμάστρια σου είμαι (τι κατόρθωμα, πάω στοίχημα ότι καμία άλλη κοπέλα δεν του έχει στείλει ποτέ γράμμα γι'αυτό και εγώ είμαι η μεγαλύτερη θαυμάστρια!). Σου έχω φωτογραφίες από το δωμάτιό μου, οι φωτογραφίες σου είναι περίπου 113 (τις μέτρησα...). Ουάου ε; Επίσης σου γράφω για να σε παρακαλέσω να μου δώσεις λίγη σημασία (μιας και δεν έχεις τι άλλο να κάνεις). Κανείς απ'αυτούς που θαυμάζω δε μου απάντησε στις ερωτήσεις μου (το παράπονο). Σε ένα site σου στο Internet γράφεις: "Ποτέ μη με απογοητεύσετε". Μωρέ εγώ δε θα σε απογοητεύσω ποτέ (λες και μπορώ ας πόυμε), μην με απογοητεύσεις κι εσύ (περιττό να πω ότι το "Ποτέ μη με απογοητεύσετε" ήταν απλά ένα τραγούδι των Depeche Mode του οποίου τον τίτλο είχαν βάλει πάνω στη φωτογραφία του). Στο official site σου δεν μπορώ να μπω, τι γίνεται; (ναι τώρα, περίμενε λίγο... τελειώνει με κάτι HTML που του έμειναν και το ψάχνει). Ακόμα θα ήθελα (τσκ, τσκ... κι άλλα) αυτοί που παίρνουν τα γράμματα, το ξέρω ότι δεν είσαι εσύ (τσακαλάκι ήμουν), θα ήθελα να το δώσουν σε εσένα τον ίδιο. Θα μου πεις ποια είσαι εσύ που θα μου πεις τι θα κάνω, απλά το επιθυμω πολύ αυτό! Pleeeeaaaseee! (πραγματικά περίμενα ότι θα γίνει κάτι;)
Σε σχέση με τις ταινίες σου, δεν έχω πολλές γιατί δυστυχώς οι πιο πολλές είναι ακατάλληλες. Καλά έ! Παιζεις τέλεια! (ναι το έγραψα με μεγαλύτερα γράμματα και στο χειρόγραφο) Στις 7 Μαίου έχει ένα έργο σου αλλά είναι πολύ αργά (o Elijah με τις υπερδυνάμεις του θα πρέπει να καταλάβει μόνος του τι εννοώ όταν λέω ότι έχει ένα έργο του). 1:15- 4:00 pm (am ήταν αλλά μπερδευόμουν τότε). "Τhe bumble bee flies anyway". Έχω όλες τις ταινίες σου απ'τα 13 σου (σημειωμένες) (εμ τι νόμιζες, ότι θα τις αγόραζα;)
Α! Θα ήθελα σε παρακαλώ πολύ πολύ ένα αυτόγραφο σου και μια φωτογραφία, όχι αφίσα! Φωτογραφία! (πιστεύω ότι έγινα σαφής)
Θα μου εκπληρώσεις αυτή τη μικρή χάρη;
Ευχαριστώ πολύ πολύ πόλύ. (πολύ)
(και τώρα ετοιμαστείτε για το καλύτερο)
Για όσες φωτογραφίες βλέπεις του Χάρι Πότερ, μην σε ανησυχεί, δε μ'αρέσει ο Daniel Radcliffe(επει...χαχαχαχαχα...επειδήαχαχαχαχαχαχα...ο Εl....o...χααχαχα...ο Elijah..χαχαχαχα.χαχαχαχα..αχαχαχαανη....χαχαχα...αχαχαχα...ανησυχούσε..ΑΧΑΧΑΧΑ!) .

Kisses
Iris

Υ.Γ: Τι θα'λεγες να 'ρχόσουν στην Αθήνα, γιατί στα Χανιά αποκλείεται να'ρθεις, σωστά; (γιατί αν ερχόταν Χανιά είχα σκοπό να τον φιλοξενήσω κιόλας)

Ποιηματάκια μόνο για 'σένα
              (ω ναι, το γράφω αυτό)

(Αυτό είναι τραγούδι της Kylie Minogue)

What on earth am I meant to do
In this crowded place
there is only you
You have taken my breath away
It's in your eyes
I can tell what you're thinking
My heart is sinking too
It's no surprise
I've been watching you lately
I want to make it with you

________________________________________________________

Κι όμως του το έγραψα και του αφιέρωσα αυτό το κιτς τραγούδι της Kylie. Δεν θυμάμαι αν τελικά του έστειλα το γράμμα, πάντως είμαι σίγουρη ότι δεν πήρα ποτέ απάντηση.

ΣΚΛΗΡΕ ELIJAH!

Y.Γ: Μόνο ότι είναι με πλάγια γράμματα είναι σχόλια σημερινά δικά μου. ΌΟΟΟΟΟΛΑ τα υπόλοιπα ήταν πραγματικά γραμμένα στο γράμμα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: