Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Φίλοι;

Με ενοχλεί να μην αναγνωρίζεται το γεγονός ότι εγώ προσπαθώ να καταφέρω κάτι προς όφελος του και το μόνο που εισπράττω είναι ειρωνεία και απάθεια. Με ενοχλεί να κατηγορούμαι για κάτι που δεν έκανα και ούτε θα σκεφτόμουν να κάνω. Με ενοχλεί να μου βάζουν λόγια και να παρερμηνεύουν το λόγο μου.
Με ενοχλείς, το καταλαβαίνεις;

Με ενδιαφέρει να ξέρει ότι όταν τον προσβάλλω ουσιαστικά τον προκαλώ να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Με ενδιαφέρει να καταλάβει ότι εγώ είμαι για να βοηθήσω και ότι όλοι αυτοί που κατηγορεί είναι αυτοί που ίσως τον βλάπτουν. Με ενδιαφέρει να καταλάβει ότι είμαι φίλος και όχι εχθρός.
Με ενδιαφέρεις, το καταλαβαίνεις;

Θέλω όταν προσπαθώ να βοηθήσω να μη λαμβάνω ειρωνεία και σαρκασμό. Τότε το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τον αφήσω μόνο του να δει τα λάθη του. Θέλω όταν ξοδεύω χρόνο για να τον κάνω να αισθανθεί καλύτερα να μην απορρίπτομαι ή να ακυρώνομαι. Τότε το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τον αφήσω να αντιμετωπίσει μόνος του τα προβλήματα του γιατί προφανώς δε με χρειάζεται.

Πρέπει να θέλεις, το καταλαβαίνεις;
Πρέπει να θέλεις και εσύ

Δεν υπάρχουν σχόλια: